teisipäev, 17. november 2009

Pepsi vastu ekraani

Ma usun, et mitte keegi ei loe enam seda välja surnud lehekülge aga ma lihtsalt pidin kuskile alljärgneva kirja panema-


Getter ütleb:
Mina pean kahjuks seitsmest üheksani olema gospeli proovis (muidu pileteid tahab keegi?)...

Merli:
Tulen vist leti alt eks (no see tähendab tagant uksest)?

oih
lava


Getter ütleb:
tule jah leti alt ja siis korgi paar pudelit teel ja pane käpp tossumasinasse.
------------------------------

Mitte keegi ei saa sellest naljast aru peale meie endi vist :D
Aga ma lihtsalt tean täpselt millise näo ja häälega Getter seda viimast lauset ütleb, ning kahjuks ma kujutan ka iseennast liiga elevalt ette neid tegevusi tehes :).

Päeva parim lause Getterilt.
Teine geniuaalsus oli Kumarilt-
nimelt käisime A´la kostüümis, mis asub ARSI majas vana Kalevi kommivabriku vastas. Selles majas on selline retroLift kus tuleb ise uksed kinni panna ja võred ette tõmmata ja siis ta sõidab niiviisi uuuuuuuuuuuuuuukoll koll koll uuuuuuuu.
Olen ära tabanud, et sellepärast Siim nii hea meelega minuga kostüüme viima/tooma ongi nüüd nõus tulema, et avastas retroLifti enda jaoks.
Niisiis ka täna-
Siim: "Ojeee, lähme liftiga eks?!"
Merli: "Hmmm, no jah, suva".
Siim tatsub kiirustaval sammul liftini :" Mh, uksed on kinni"- püüab lahti kangutada.
Merli: "No ju siis keegi kasutab seda".
Siim on ilmseleglt nördinud ja üritab kõikvõimalikke nuppe vajutada, mis liftiuste ümbruses on.
Siim:"Nojah, lähme siis jala. Mis teha."
Vahepeal räägib ta, et kuidas ta umbes kaheksa pooleselt töötas "abimehena" uhes sarnases majas, kus oli samasugune lift ja kus ta töllerdamise asemel (mis käis tähtsamale onule närvidele) AMETLIKULT tööle võeti ning "Abimees" rinnsiltki tehti. KAHEKSA pooleselt.
Jõuame neljandale, Siim kiirendab sammu- liftini, mille uksed on sama kinni kui esimesel korrusel.- "Näh, mis jama see on? Mis nad sõidavad oma kangiga või?"

Sel hetkel ... oli see maailma kõige naljakam.
Kogu see "väike poiss kommipoes" hoiak ja nägu ja pettumus ja siis minu ette kujutlus, kuidas prouad võtavad iga hommik käekotist kangi välja, et liftiga ülesse sõita.

Elu on ikka imeline kui Sul on sellised sõbrad.

3 kommentaari:

;) ütles ...

ma loen.

Kerli ütles ...

Mina ka loen :)

Muruhaldjas ütles ...

luurajaid leidub
väljasurnud on see tõesti